Management & Leadership Values

Guiding principles for ALL Key Executives, Managers and Leaders at The Alana Hotel & Convention Center Yogyakarta:

  • Entrepreneurial Spirit; Having the spirit, attitude or qualities as an entrepreneur; enterprising; embracing business skill.
  • Hospitable; Cordial and generous towards guests, receptive and open-minded
  • Technically Competent; Competent based on his/her functional competencies.
  • Professional; Meet and even exceed his / her required roles and responsibilities.
  • Be Proactive;  Anticipate things to happen; carry out duties without being told. 

Sebagai pedoman untuk SEMUA Eksekutif, Manajer, dan Pemimpin di The Alana Hotel & Convention Center Yogyakarta:

  • Semangat Kewirausahaan; Memiliki semangat; sikap dan kualitas seorang wirausaha; berpedoman kepada keterampilan bisnis.
  • Keramahtamahan; Ramah dan murah hati terhadap tamu, reseptif dan berpikiran terbuka
  • Kompeten secara Teknis; Kompeten secara Teknis sesuai dengan kompetensi fungsinya.
  • Profesional; Sesuai dengan tugas dan tanggung jawab yang diharapkan dan bahkan melampauinya.
  • Proaktif; Menjemput Bola; Melakukan pekerjaan tanpa diperintah. 
Advertisements

Empowering You

%d bloggers like this: